מאגרי תמונות מומלצים בחינם לשימוש חופשי

מאגרי תמונות מומלצים

תמונות הן סוג תוכן פופולרי מאוד בשל העובדה שמרבית האנשים בעולם הם ויזואליים ומעדיפים תוכן ויזואלי על פני טקסט כתוב. לכל פוסט בפייסבוק (אם אורגני ואם כחלק מקמפיין פרסום ממומן בפייסבוק) או באתר שלנו בדרך כלל נוסיף תמונה, התמונות יכולות לשמש כחומרי גלם להכנת לוגו, באנרים ועיצובים גרפיים נוספים לאתר ולעסק שלנו בכלל. במילים אחרות ופשוטות יותר – תמונות שימושיות מאוד. הבעיה היא שאי אפשר לעשות שימוש בכל תמונה שאנו מוצאים באינטרנט וצריך לצאת מנקודת ההנחה שיש זכויות יוצרים על התמונה ואם תעשו שימוש בתמונה עם זכויות יוצרים זה יכול לחשוף אתכם לתביעות משפטיות. 

אז מה כן אפשר לעשות? באילו תמונות נוכל להשתמש?

יש כמה סוגים של תמונות שתוכלו להשתמש בהם. ראשית – תמונות שאתם צילמתם ובהנחה שלא מופיעים בהם פרצופים מזהים של אנשים אחרים המפרים פרטיות – אלו תמונות שתוכלו להשתמש בהם כרצונכם לרוב. מבחינת תמונות באינטרנט: תוכלו לעשות שימוש בתמונות שרכשתם להן זכויות שימוש או תמונות מתוך מאגרי תמונות מומלצים שמאפשרים שימוש חופשי גם באופן מסחרי.

מאגרים מומלצים לשימוש חופשי בחינם:

  • PIXABAY – מאגר תמונות גדול מאוד ודי מגוון. הוא פופולארי מאוד בעולם מכיוון שאין צורך לתת קרדיט על התמונה שזה משמעותי מאוד.
  • PEXELS – מאגר תמונות נהדר עם לא מעט תמונות איכותיות. ניתן לבצע חיפוש ממוקד לסוג התמונות שאתם צריכים. התמונות ניתנות לשימוש ללא זכויות יוצרים.
  • FREEPIK – מאגר פופולרי במיוחד של תמונות וכן קבצים וקטוריים, אייקונים וחומרי גלם נהדרים לעיצובים. האתר מאפשר הורדה ללא תשלום אולם חשוב לתת קרדיט בעת השימוש בתמונה. יש גם גרסת מנוי בתשלום המאפשרת שימוש בתמונות ללא צורך בקרדיט.

ישנם עוד סוגים רבים של מאגרי תמונות חינמיים מומלצים אולם גם במאגרים החינמיים אנו ממליצים בחום לקרוא את תנאי השימוש באתר ואת אפשרויות השימוש בתמונות כי אלה עשויים להשתנות לאורך הזמן מאז כתיבת מאמר זה.

Main כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
הסבה מקצועית קורונה – תבחרו במסלול שנכון עבורכם
חושבים על האפשרות לעבור להייטק כחלק מתקופת הקורונה, שהביא עמה לשינויים אדירים בשוק התעסוקה? אם אתם...
קרא עוד »
נוב 21, 2021
נחשפו התקדמות פיתוח אפליקציות: מדריך מקיף
ברוכים הבאים לתחום הדינמי של Apps Development Advances, שבו חדשנות, יצירתיות וטכנולוגיה מתקדמת מתכנסים כדי לעצב...
קרא עוד »
אוק 04, 2023
המדריך המקיף שלך לתאורה ומנורות לבית
בחירת מוצרי התאורה והמנורות הנכונים לבית שלך דומה לבחירת האביזרים המושלמים עבור התלבושת האהובה...
קרא עוד »
אפר 16, 2024