מלט עמיד לחום וטיח טרמי – מתי זה נדרש?

טיח טרמי כשמו כן הוא מטרתו לבצע שכבה של בידוד בין הסביבה החיצונית לבין החלל הפנימי. 

מלט עמיד לחום וטיח טרמי – מתי זה נדרש?

בעת בנייה קלה אפשר לעשות שימוש בפאנל מבודד כהמרה לקיר מלבנים או מבטון. בהרבה מדינות בעולם המערבי, בהן בניית בתי עץ הינה שכיחה, מייצרים שכבה עבה של בידוד על ידי משטח עבה ומלא של קצף פוליאתרן או על ידי צמר סלע. במדינת ישראל, תחום הבנייה מושתת על בנייה בבטון ולבנים אשר הינם חסרי בידוד. טיח תרמי מהווה את הכלי אשר ניתן לנצל את כך שהקיר כבר עבר פרוצדורה של טיוח, כדי לשלב גם אמצעי מבודד, אשר יעזור בבידוד של חלל הפנים של הדירה שלכם.
בטיח הטרמי אפשר לעשות שימוש בקיר הפנימי של הבית שלכם, אבל יישום כפול אף בקיר החיצוני יעניק רמה יותר רבה של בידוד. את אלמנט הבידוד מבצעים על ידי סינרגיה של כדורית פוליאריתן מוקצף בתערובת הטיח הטרמי. היא תכלא בעצמה אוויר שיבצע שכבה של בידוד רצופה על גבי שטח הפנימי של הקיר.
יישום בפועל של טיח טרמי הן בקיר החיצוני והן בקיר הפנימי יעניק בידכם בידוד שהינו כפול ואף מאוד אפקטיבי. הסגולה של הטיח הטרמי טומנת בתוכה הוספה של בידוד אשר אותו הוא מעניק לחלל הדירה שלכם. הבידוד הזה, למעט העובדה שהוא יהפוך את האווירה בדירה שלכם ליותר נעימה, הן במהלך עונת החורף הסגרירית והן בעונת הקיץ היוקדת, הינו אף יחסוך לכם הרבה הוצאות במחיר עבור  קירור בעונה של הקיץ ועבור חימום בעונה של החורף. מלט עמיד לחימום עושים בו שימוש יאה הן עבור הקיר החיצוני של בית, דירה פרטית או לחלופין מקום עבודה והן לבנייה של מחיצה בתוך חלל שהינו רחב ממדים, אשר הנכם מעוניינים לחלק אותו לכמה אזורים. בתוך המרחב הכפרי כדאי לכם ביותר לנצל את האפשרות של פייבר צמנט דמוי עץ בתוך בית קפה או מסעדה ולמעשה כל בניין אשר הנכם מעוניינים שתהיה לו חזות אטרקטיבית וכן הבטחה של עמידות לטווח הארוך.

Main כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
איך תבחרו מיטה יהודית לחדר השינה?
בחירת מיטה יהודית לחדר השינה היא החלטה מכרעת ביצירת חדר שינה נוח והרמוני, להלן נתייחס לכמה גורמים...
קרא עוד »
אוק 11, 2023
ניתוח וסטיבוליטיס – דברים שחשוב לדעת
וסטיבוליטיס, הידועה גם בשם וסטיבולודיניה או תסמונת וסטיבוליטיס של הפות (VVS), היא מצב כואב המשפיע על...
קרא עוד »
ספט 05, 2023
בנק תמונות לרכישה לאתר אינטרנט ייחודי ומיוחד
כל עסק רציני היום משתמש בבנק תמונות שהופך את האתר שלו לייחודי ומיוחד. למעשה, באתרי אינטרנט ובפעילות...
קרא עוד »
פבר 10, 2022