כלי גינון שצריך בכל גינה

תחזוקה של גינה, גם אם מדובר על גינה ביתית, מחייבת החזקה של כלי גינון טובים, ברמות שונות של מקצועיות. השאלה היא – אילו כלי גינון אתם חייבים שיהיו לכם – בכל גינה שהיא?

מזמרה

כלי חובה לגננים חובבים או מקצועיים. מאפשר לחתוך צינורות השקיה לצורך תיקון והתקנה, לגזום ענפי עצים ושיחים ועוד. ניתן למצוא סוגים שונים של מזמרה ידנית לחיתוך, אך יש גם מזמרת ענפים – עם זרועות ארוכות יותר, מתאימה לחיתוך אלמנטים קשים במיוחד, מזמרת גבהים טלסקופית ועוד.

מסור

מסור גינה ידני הוא כלי עבודה קומפקטי ונוח, המאפשר גישה למקומות שכלי םאחרים לא מגיעים אליהם. קיים מסור רגיל, או מסור מתקפל. בנוסף, יש מסורי שרשרת, המיועדים לביצוע עבודות ניסור מורכבות יותר, כמו גם לצורך גיזום גדר חיה.

כפפות

כפפות טובות לגינה מגנות על הידיים מפני פציעה, מפני קוצים ושריטוץ. מתאימות לעבודת ניכוש עשבים, גיזום, שימוש במזמרה או גרזן וכל כלי עבודה אחר – לצורך הגנה על הידיים מפני שלפוחיות וכן הלאה. קיימים סוגים שונים של כפפות עבודה, כמו גם סוגים נוספים של ציוד מגן, כמו משקפי מגן, או מסכה, אוזניות, מגיני ברכיים ועוד.

מכסחת דשא

כלי עבודה חיוני לכל גינה עם דשא. קיימים סוגים שונים של מכסחות דשא ביתית, או מקצועית לגינה, מתאימים לגדלים שונים של מדשאות, לרמות שונות של אינטנסיביות בעבודה, לגבהים שונים של דשא, עם מיכל איסוף, או בלעדיו – הכל לפי הצורך.

לסיכום, קיים מגוון רחב של כלי עבודה חשובים לטיפול שוטף בגינה. בחירה חכמה שלהם מתבססת על התאמה לצרכים האישיים שלכם.  צרו איתנו קשר ונשמח לעזור לכם למצוא את כלי העבודה המתאימים לכם ביותר.

Main כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
צילום בר מצווה
הילד מתקדם במהירות לעבר גיל 13? זה הזמן להתכונן ולהכין לו את האירוע הכי נוצץ שיש. אחרי שחשבתם על מקום...
קרא עוד »
אפר 10, 2022
מי צריך אימון עסקי?
אימון עסקי הפך יותר ויותר פופולרי כמשאב בעל ערך עבור אנשים המעוניינים לשפר את כישוריהם המקצועיים,...
קרא עוד »
אוג 21, 2023
תקליטן לחתונה
תקליטן לחתונה יכול לספק נקודת מבט חדשה לגמרי על האירוע, בפרט כאשר מדובר על אירוע מסוג זה. התקליטן עשוי...
קרא עוד »
נוב 06, 2022